Helpdesk eta erabiltzaileentzako laguntza teknikoa

GUZTIAK KUDEATZEKO LEKU BAT

Erabiltzaileentzako eta bezeroentzako euskarriarekin edo laguntzarekin lotutako gorabehera guztiak kudeatzeko toki bakarra.

Ezagutza tekniko zabala du, eta 25 urte baino gehiagoko esperientzia du erabiltzaileentzako arreta-zentroan, eta gero eta gehiago dira guregan konfiantza duten enpresak (barne-bezeroak, kanpoko bezeroak, herritarrak, etab.).

Tresna bat eskaintzen dugu, enpresei hainbat naturaletako gorabeherak erraz kudeatzeko aukera ematen dien tresna bat. Horretarako, bezeroen eta enplegatuen arteko komunikazio-kanalak sortzen dira, konpontzeko gaitasuna duten eta konpondu gabeko arren gorabeheren jarraipena egiteko.

Systems Group-ek enpresei aukera ematen die honako hauek egiteko:

  • Prozesuetako denbora murriztea: dagoeneko konponduta dauden gorabeheren datuak biltegiratu egiten dira; horri esker, irtenbide eraginkorrak kontsultatu ahal izango dira, eta, horrela, garai jakin batean arazoak konpondu ahal izango dira. Hau da, ezagutza oinarri bat sortzea.
  • Bezeroarekiko komunikazioa hobetzea: Help fax barruko tickets sistemaren bidez bezeroek online komunikazio-guneak sor ditzakete, non eragina deskriba dezaketen eta informazio osagarria eman dezaketen. Intzidentziaren kudeaketaz arduratzen diren langileek bezeroek emandako informazioarekin eta intzidentzia hori konpontzeko irtenbiderik onena eskaini dezake.
  • Metrikak/emaitzen jarraipena: erabiltzailearekiko komunikazioan, gauzatutako ekintzetan eta ekintza bakoitzean erabilitako denbora bakoitzean, Help Scotbiltegirena, datu estatistikoak biltzen dituena. Horrek aukera ematen du hobekuntza-planak ezartzeko.
  • Efizientzia handitzea: Help Desk softwareak automatikoki antolatzen ditu intzidentziak, antolakundeko enplegatu hori, intzidentzia ebazteko gaitasun handiagoa duena, eta horrela, gorabeheren kudeaketan etengabeko hobekuntza lortzen du.
  • Zerbitzuaren estandarrak definitzea: Help Desk softwareak aukera ematen du arazo txikien kudeaketa automatizatzeko, eta, horrela, gutxieneko zerbitzu-mailak modu eraginkorrean sortuz.
  • Lan-bolumenaren joerak: aldi baterako gorabeheren bolumenen datuak biltzeko aukera ere ematen du, urtean zehar langileen beharrak planifikatzeko.
  • Bezeroaren gogobetetasuna handitzea: prozesuen azkartasuna eta bizkortasuna kudeatzeko prozesuak hobetzearen ondorioz, bezeroak bere arazoak modu eraginkorragoan konponduta ikusten ditu.

Beraz, Help Desk tresna bat ezartzeak erabiltzaileen gorabeherak kudeatzeko lan handia nabarmen murriztea ahalbidetzen du. Etorkizunean jazoerak aurreikusteko aukera ematen digu, eta horrela saihestea saihesten da, horrela, erabiltzailearentzako arreta-zerbitzuak modu eraginkorragoan kudeatzen dira eta bezeroaren gogobetetasuna handitzen da.